Szanowni Państwo. Nowy Biuletyn Informacji Publicznej Muzeum Literatury jest w trakcie przygotowywania. Aby pobrać dokumenty z obecnego BIP-u prosimy w pasku adresowym przed adresem „muzeumliteratury.pl” wpisać słowo „archiwum” i postawić po nim znak „.”
Przepraszamy za utrudnienia.
WŁADZE
Dyrektor: dr Jarosław Klejnocki
tel./fax 22 831 76 92
tel. 22 831 40 61
wew. 111
Wicedyrektor: Jakub Makowski
tel. 22 831 76 93
tel. 22 831 40 61
wew. 112
Wicedyrektor, kurator Instytutu Dokumentacji i Studiów nad Literaturą Polską:
Piotr Kłoczowski
tel. 22 826 75 50
Główny Inwentaryzator: Andrzej Fiett
tel. 22 831 40 61
wew. 119
a.fiett@muzeumliteratury.pl
RADA MUZEUM
Uchwała nr 164/204/21 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 2 lutego 2021 r. w sprawie powołania członków Rady Muzeum przy Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie na kadencję w latach 2021-2024
dr hab. prof. UW Olaf Krysowski – Przewodniczący
dr hab. prof. UW Grzegorz Bąbiak – Z-ca Przewodniczącego
dyr. Magdalena Biernacka
dyr. Piotr Dmitrowicz
dr hab. prof. UMCS Monika Gabryś-Sławińska
dyr. Dariusz Jaworski
dyr. Artur Jóźwik
dr hab. prof. UKSW Dorota Kielak
dr hab. Maciej Nowak
dr Beata Skrzydlewska
Marcin Sendecki
dr hab. Dorota Siwicka
dr Katarzyna Wagner
dyr. Robert Zydel
STRUKTURA ORGANIZACYJNA MUZEUM
Dział Głównego Inwentaryzatora
Dział Rękopisów – więcej
Dział Sztuki – więcej
Dział Dokumentacji – więcej
Biblioteka – więcej
Dział Wydawniczy – więcej
Dział Foniczny – więcej
Dział Naukowo-Oświatowy – więcej
Dział Promocji – więcej
Dział Finansowo-księgowy – więcej
Dział Administracyjno-gospodarczy – więcej
Oddział „Muzeum Władysława Broniewskiego w Warszawie” – więcej
Oddział „Muzeum Andrzeja Struga w Warszawie” – więcej
Oddział „Muzeum Marii Dąbrowskiej w Warszawie” – więcej
Oddział „Instytut Dokumentacji i Studiów nad Literaturą Polską w Warszawie” – więcej
Oddział „Muzeum Witolda Gombrowicza” – więcej
SPRAWOZDANIA
Sprawozdanie finansowe za rok 2022 – więcej
STATUT MUZEUM LITERATURY
Statut jest dokumentem w formacie PDF – pobierz
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Regulamin organizacyjny jest dokumentem w formacie PDF – pobierz
REKRUTACJA
Kwalifikowany opiekun ekspozycji muzealnej w dziale Administracji ML – zobacz
Samodzielne stanowisko ds. Osobowo-kadrowych 06.04.23 – zobacz
Specjalistka/Specjalista w Dziale Promocji 06.04.23 – zobacz
Oferta pracy na stanowisku Samodzielny/a Księgowy/a (Zastępca Głównego Księgowego) zobacz
Specjalistka/Specjalista w Dziale Promocji – zobacz
Pomoc muzealna w Dziale Administracji – zobacz
Pracownik gospodarczy i zastępstwo kierowcy – zobacz
PRZETARGI
2023
Tytuł/nazwa postępowania: „Budowa dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli”
Odpowiedzi do wykonawców – pobierz (dodano 21.11.23)
Uzupełnienie nr 1 z 20.11.2023 do Zał. 6 (dodano 21.11.23)
Uzupełnienie nr 2 z 20.11.2023 do Zał. 6 (dodano 21.11.23)
Uzupełnienie nr 3 z 20.11.2023 do Zał. 6 (dodano 21.11.23)
Załącznik nr 7 do SWZ_zm.21.11__wzór umowy (zmiana 21.11.23)
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 23.10.2023 r. – pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 07.11.2023 r. – pobierz
UWAGA: Zamawiający informuje, że zmienia termin składania ofert z dnia 9 listopada 2023 r. z godz. 12:00 na dzień 24 listopada 2023 r. na godz. 12:00. Otwarcie nastąpi w dniu 24 listopada 2023 r. o godz. 12:30
______________
Tytuł/nazwa postępowania: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli
Korekta zapisów wzoru umowy (zmiana 20.11.23) – pobierz
Wzór umowy (zmiana 20.11.23) – pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 16.11.2023 r. – pobierz
_______________
Tytuł/nazwa postępowania: „Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
w Warszawie”
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15.05.2023 r. – pobierz
_____________________________
2022
Tytuł/nazwa postępowania: Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach siedziby Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie oraz świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemów bezpieczeństwa w budynkach biurowo-magazynowych wraz z przyległym do nich terenem przy ul. Trawiastej 29 w Warszawie od dnia 01.06.2022 r. od godz. 12:00 do dnia 01.06.2023 r. do godz. 12:00
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22.04.2022 r. – pobierz
SWZ – pobierz
Załącznik Nr 1 – Wzór umowy wraz z 2 załącznikami do umowy (Zał. nr 1 i nr 2) – pobierz
Załącznik Nr 2 – Wzór potwierdzenie odbycia wizji lokalnej – pobierz
Załącznik Nr 3 – Formularz ofertowy – pobierz
Załącznik Nr 3a – Wzór oświadczenia wykonawców składających ofertę wspólną – pobierz
Załącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – pobierz
Załącznik Nr 5 – Wzór oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – pobierz
Załącznik Nr 6 – Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego wraz z oświadczeniem dot. braku wykluczenia – pobierz
Załącznik Nr 7 – Wzór wykazu usług – pobierz
Załącznik Nr 8 – Wzór wykazu osób – pobierz
Załącznik Nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grup interwencyjnych – pobierz
Załącznik Nr 10 – ID postępowania – pobierz
Informacja o modyfikacji treści SWZ i Ogłoszenia o zamówieniu – z dnia 26.04.2022 r. – pobierz
SWZ – z dnia 26.04.2022 r. – pobierz
Załącznik Nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy – z dnia 26.04.2022 r. – pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – z dnia 26.04.2022 r. – pobierz
Odpowiedzi na pytania Wykonawców – z dnia 26.04.2022 r. – pobierz
Odpowiedzi na pytania Wykonawców – z dnia 29.04.2022 r. – pobierz
Odpowiedzi na pytania Wykonawców – z dnia 09.05.2022 r. – pobierz
_____________________________________________________________________________
Tytuł/nazwa postępowania: Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia gm. Jedlińsk przez okres 24 miesięcy, od dnia 31.12.2022 roku od godz. 12:00 do dnia 31.12.2024 roku do godz. 12:00
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15.11.2022 r. – pobierz
SWZ – pobierz
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – pobierz
Załącznik nr 2 – Wzór umowy wraz z 3 załącznikami do umowy (Zał. Nr 1, Nr 2, Nr 3) – pobierz
Załącznik nr 2a – mapka (mapka jest Załącznikiem Nr 3 do Wzoru umowy) – pobierz
Załącznik nr 3 – formularz ofertowy – pobierz
Załącznik Nr 3a – Wzór oświadczenia wykonawców składających ofertę wspólną (art. 117 ust. 4 uPzp) – pobierz
Załącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – pobierz
Załącznik Nr 5 – Wzór oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – pobierz
Załącznik Nr 6 – Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego wraz z oświadczeniem dot. braku wykluczenia – pobierz
Załącznik Nr 7 – Wzór wykazu usług – pobierz
Załącznik Nr 8 – Wzór wykazu osób – pobierz
Załącznik Nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące Grupy Interwencyjnej (GI) – pobierz
Załącznik Nr 10 –Potwierdzenie odbycia fakultatywnej wizji lokalnej – pobierz
Załącznik Nr 11 – ID postępowania – pobierz
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia z dn. 25.11.2022 – pobierz
Informacja z otwarcia ofert w dn. 25.11.2022 – pobierz
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 21.12.2022 – pobierz
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 09.01.2023 – pobierz
_____________________________________________________________________________
Aktualne przetargi i ogłoszenia – zobacz
Archiwum przetargów – zobacz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2017 roku – pobierz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2018 roku – pobierz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2019 roku – pobierz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2020 roku – pobierz
Zaktualizowany Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2021 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 11.10.2021 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2021 roku – pobierz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2022 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 12.09.2022 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2022 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 8.11.2022 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2022 roku – pobierz
Plan postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2023 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 10.05.2023 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2023 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 20.10.2023 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2023 roku – pobierz
Aktualizacja z dnia 08.11.2023 r. Planu postępowań o udzielenie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w 2023 roku – pobierz
ZAMÓWIENIA NA USŁUGI SPOŁECZNE
Archiwum zamówień na usługi społeczne – zobacz
ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY LUB USŁUGI Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ
Ogłoszenie z dnia 27 kwietnia 2022 r.
Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu, której przedmiotem zamówienia jest realizacja wystawy w Espace Gombrowicz w Vence (Republika Francuska) – pobierz
Ogłoszenie z dnia 10 czerwca 2022 r.
Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu na realizację wystawy w Espace Gombrowicz w Vence (Republika Francuska) – pobierz
Ogłoszenie z dnia 24 listopada 2022 r.
Ogłoszenie o zmianie umowy dotyczącej realizacji wystawy w Espace Gombrowicz w Vence (Republika Francuska) – pobierz
Ogłoszenie z dnia 14 grudnia 2022 r.
Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu, którego przedmiotem zamówienia jest zakup kolekcji listów Tadeusza Różewicza do Stanisława Różewicza i do Jerzego Tchórzewskiego oraz jego rodziny – pobierz
Ogłoszenie z dnia 30 grudnia 2022 r.
Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu, którego przedmiotem zamówienia był zakup kolekcji listów Tadeusza Różewicza do Stanisława Różewicza i do Jerzego Tchórzewskiego oraz jego rodziny – pobierz
Ogłoszenie z dnia 15 grudnia 2023 r.
Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu, którego przedmiotem zamówienia jest zakup 145 książek, 21 czasopism, 1 maszynopis oraz 1 księga pamiątkowa należących do Aleksandra Semkowicza – pobierz
Ogłoszenie z dnia 19 grudnia 2023 r.
Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu, którego przedmiotem zamówienia był zakup 145 książek, 21 czasopism, 1 maszynopisu oraz 1 księgi pamiątkowej należących do Aleksandra Semkowicza – pobierz
KONSULTACJE SPOŁECZNE
Rozpoczynamy konsultacje społeczne dotyczące modernizacji i rozbudowy Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, a także poszerzenia oferty działań edukacyjno-kulturalnych – zobacz
INNE
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu na sprzedaż kosiarki samojezdnej Stiga Estate PRO 9122 HMS. – zobacz
___________________________
Zamówienia na dostawy lub usługi z zakresu działalności kulturalnej o wartościach pomiędzy 30 000 euro a 207 000 euro – zobacz
REDAKCJA
Strona internetowa:
Piotr Dymmel
Kierownik Działu Promocji
p.dymmel@muzeumliteratury.pl, tel. 22 831 40 61, wew. 122
Przetargi i zamówienia publiczne:
Edyta Kędrek-Motyka
spec. ds. administracji i zamówień publicznych
e.kedrek@muzeumliteratury.pl, tel. 22 635 96 52