Dział Promocji projektuje i realizuje kampanie reklamowe oraz promocyjne dotyczące wydarzeń muzealnych wraz z opracowaniem materiałów informacyjnych. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.
Zajmuje się obsługą dziennikarzy i dba o rozwój kontaktów z mediami.
Przygotowuje treści do mediów społecznościowych oraz administruje stroną internetową. Zajmuje się produkcją materiałów wideo, nadzoruje obsługę multimedialną, zarówno wystaw, jak i innych projektów muzealnych.
Koordynuje prace wydawnicze, łącznie z redakcją merytoryczną i korektą publikacji muzealnych. Odpowiada za kontakty z autorami projektów graficznych, tłumaczami i drukarniami.
Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wynajmu przestrzeni muzealnych, m.in. sali audiowizualnej.
Organizuje oraz koordynuje wydarzenia muzealne, tj. spotkania literackie, promocje nowości wydawniczych, wernisaże, spektakle, koncerty, konferencje.
Media społecznościowe: Facebook | Youtube | Instagram | Twitter